Logo Destruction Derby
Destruction Derby
Reflections Interactive Rok vydání: 1995 Velikost: 478.2MB Staženo: 25x OHODNOTIT HRU
Jedna hvězda pro špatnou, pět hvězd pro skvělou hru. Hodnoťte podle Vašeho nejlepšího uvážení. Děkuji za názor!
Aktuálně hra obdržela průměrné hodnocení: nehodnoceno
Dosud hodnotilo 0 uživatelů.
Uživ. hodnocení: žádné DOPLŇKY DO HRY
Požadovaný cheat se objeví po najetí kurzoru.
Aktivace cheatů
Přejmenujte se jako cheat
Všechny tratě
MACSRPOO
Nezranitelnost
!DAMAGE!
Zrcadlový režim
!REFLECT
Více soupeřů
NPLAYERS
Rychlostní boost
!SPEEDY!
STÁHNOUT ZDARMA
Destruction Derby je automobilová hra plně hodna svého názvu. Destrukční závody, nebo chcete-li demoliční derby vyvinula společnost Reflection Interactive, která stojí například za sérií Driver. Vyšla na MS-DOS, Playstation, Segu Saturn a Nintendo 64, kde bylo přidáno spousta obsahu.

Hra obsahuje tři fiktivní, nelicencovaná auta, které prezentují volbu obtížnosti. K dispozici jsou čtyři herní režimy - Destruction Derby, Wreckin' Racing, Stock Car Racing a Time Trial. V prvním zmíněném režimu hráč získává v aréně body za ničení ostatních aut. Naopak Stock Car Racing je klasický závod bez bodů za poškození. Wreckin' Racing je mix obou režimů - závodění s bonusovými body za poškozování ostatních aut. Time Trial je běžný závod na čas.

Destrukce tady hraje samozřejmě hlavní roli. Vývojáři implementovali do hry pokročilou simulovanou fyziku, která bere v potaz rychlost i úhel nárazu vozidla. Kolize ovlivňují řízení a maximální rychlost všech aut na obrazovce. Při čelním nárazu hrozí poškození chladiče auta, přehřátí vozu a následnému ukončení závodu. Pro větší podporu kolizí je zvýšena hustota závodníků. Proto jsou všechny tratě i arény jednoduché a malé. Herní engine dokáže vykreslit na obrazovce až dvacet aut současně. To bylo do té doby ojedinělou záležitostí, minimálně tedy na konzolích.

Grafika i kolize jsou bezpochyby velmi zdařilé, ač se jedná o přímý port Playstation verze. Jedna z nevýhod je dle mě slabší ovládání a až příliš jednoduché tratě, které brzy omrzí. Kdyby byly tratě určené pro závody neokruhové a dostatečně dlouhé a rozmanité, mohlo se jednat o pomyslného předchůdce FlatOutu, což by byl zaručený úspěch.
Do té doby bezkonkurenční fyzika a kolize aut, povedená grafika, multiplayer, destrukční derby v aréně.
Příliš jednoduché a stereotypní tratě, nezdařilé ovládání.
7